Wegwijzer bij klachten
Heb je als ouder een zorg, ontevreden gevoel of een klacht?
Het kan voorkomen dat je een zorg, ontevreden gevoel of klacht hebt. Of misschien heb je iets gesignaleerd waarover je in gesprek wilt gaan.
In de meeste gevallen kan je zorg of ontevredenheid in goed overleg opgelost worden. In sommige gevallen lukt dat helaas niet. In onze wegwijzer bij klachten en zorgen vertellen wij bij wie je terecht kunt en over de stappen die je kunt nemen.
Op onze school zijn de contactpersonen:
Directeur: Marleen Geuzendam
Schoolcontactpersoon: Mark Kaandorp
m.kaandorp@desterrenzanger.nlAnti-pestcoördinator: Denise de Koster
ddekoster@desterrenzanger.nl
Aandachtsfunctionaris: Denise de Koster
ddekoster@desterrenzanger.nl
De externe vertrouwenspersonen:
Ellen Labree en Inez Ursem
Zij zijn te bereiken via:
GGD Hollands Noorden
Ellen Labree/Inez Ursem
Postbus 9276
1800 GG Alkmaar
Telefoonnummer: 088 0100550 (u wordt binnen 24 uur teruggebeld)
De volledige klachtenregeling vindt u hier: Klachtenregeling Ithaka 2021

